foodora rozvoz

Jistě jste si všimli, že vaši objednávku vám doveze buďto náš kurýr, nebo kurýr restaurace. Ale jak už to tak bývá, když dva dělají totéž, není to vždy totéž. Zvolit si foodora rozvoz má své výhody! Zjistěte jaké.

Sledování objednávky v reálném čase

Kurýr jako růžový hrdina

Výnos do patra

Kurýr foodora se drží stanovených zásad, proto se můžete vždy spolehnout na nejlepší službu doručení

  • Náš kurýr nečeká v autě, naopak vás vždy kontaktuje a domluví se s vámi na předání objednávky. Dále bez vyzvání nevstupuje do bytu či kanceláře a nesděluje své názory na pokrm či restauraci.
  • Kurýr foodora si je vědom, že součástí jeho práce je čistý a upravený oděv, a zároveň je vždy oblečen ve firemním tričku či mikině. V čistotě udržuje i své/svěřené vozidlo.
  • Dodržování hygienických zásad přepravy pokrmů je samozřejmostí. Kurýr vstupuje do restaurace vybaven termoboxem, ve kterém jídlo zůstane po celou dobu až do okamžiku předání. Současně s jídlem předává i platnou účtenku.
  • Pokud se kurýr opozdí, své zpoždění včas nahlásí a následně se omluví.

Nejen, že vidíte čas, kdy k vám kurýr dorazí. Pokud si vyberete foodora rozvoz, můžete svoji objednávku sledovat v reálném čase.

Poznáte ho. Vždy a všude! Náš kurýr nosí firemní oblečení růžovo-šedé barvy s logem foodora.

Ať už bydlíte v prvním nebo desátém patře, foodora kurýr vám objednávku doručí až ke dveřím. Kurýr je vždy vybaven termoboxem, ve kterém jídlo vydrží teplé.

  • foodora blog
  • foodora on Instagram
  • foodora Facebook
  • foodora YouTube
  • foodora on Twitter
  • foodora LinkedIn
  • Cookies              foodora Podmínky užití              Zásady ochrany osobních údajů              Pravidla kampaní            Pozvěte přátele            © foodora 2023

    Chcete upřesnit adresu, kde vás kurýr najde, nebo sháníte zpožděnou objednávku? Využijte rychlý chat mezi vámi a kurýrem.

    Zákaznický chat